FC Slovan Liberec | Generálním partnerem Slovanu se stala společnost AAA AUTO
Menu Další Zavřít Zavřít
05.08.2021

Generálním partnerem Slovanu se stala společnost AAA AUTO

marketing
Praha/Liberec – Novým generálním partnerem našeho klubu se stala společnost AURES Holdings se svými značkami AAA AUTO a Mototechna. Oba partneři potvrdili spolupráci na společné tiskové konferenci, skupina AURES Holdings podporuje kluby nejvyšší fotbalové soutěže již pět let a nyní se spojuje se Slovanem.

Liberecká pobočka AAA AUTO v lokalitě Nákupního centra Severka slaví rok od otevření a právě tam byla symbolicky stvrzena spolupráce Slovanu se skupinou AURES Holdings, která se v této sezóně stává generálním partnerem klubu. Významný hráč na českém trhu s automobily se zařadí na nejvyšší úroveň ve sponzorském portfoliu.

„Partnerství s AAA AUTO si velmi vážíme. Získali jsme silného generálního partnera, který navíc působí i v Libereckém kraji a má tak blízko k našim fanouškům,“ říká k čerstvě uzavřené spolupráci ředitel Slovanu Libor Kleibl. Tiskové konference se zúčastnili i hráči FC Slovan Liberec Theo Gebre Selassie a Michael Rabušic.

„S nejvyšší fotbalovou soutěží spolupracuje naše společnost již pět let, protože fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi zajímavý. Zajišťuje nám přímý a častý kontakt s našimi potencionálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků, ale i byznysových partnerů. Spolupráce s FC Slovan Liberec je pro nás o to zajímavější, že se poprvé objevujeme v roli generálního partnera,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings.

Fotbaloví fanoušci mohou již nyní vidět značku AAA AUTO na dresech hráčů i LED perimetrech při domácích utkáních. „Věříme, že vývoj pandemie v blízké budoucnosti nadále umožní přítomnost diváků na zápasech FC Slovan Liberec, kde pro ně budeme mít připravenu řadu aktivit,“ doplnila Topolová.

Skupina AURES Holdings působí na trhu již 29 let. Provozuje síť více než čtyř desítek poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,5 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně průměrně 80 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna.

Fotogalerie


  Zobrazit kompletní fotogalerii

Generální partner
Preciosa
Prémiový partner
Tipsport
Hlavní partneři
T-Mobile Renomia AUTO KP Plus Pregis Canis Pivovar Svijany
Další partneři
Masea NET-SYSTEM
Mediální partneři
Hitrádio Contact Liberecká drbna