Liberecká pobočka AAA AUTO v lokalitě Nákupního centra Severka slaví rok od otevření a právě tam byla symbolicky stvrzena spolupráce Slovanu se skupinou AURES Holdings, která se v této sezóně stává generálním partnerem klubu. Významný hráč na českém trhu s automobily se zařadí na nejvyšší úroveň ve sponzorském portfoliu.
„Partnerství s AAA AUTO si velmi vážíme. Získali jsme silného generálního partnera, který navíc působí i v Libereckém kraji a má tak blízko k našim fanouškům,“ říká k čerstvě uzavřené spolupráci ředitel Slovanu Libor Kleibl. Tiskové konference se zúčastnili i hráči FC Slovan Liberec Theo Gebre Selassie a Michael Rabušic.
„S nejvyšší fotbalovou soutěží spolupracuje naše společnost již pět let, protože fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi zajímavý. Zajišťuje nám přímý a častý kontakt s našimi potencionálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků, ale i byznysových partnerů. Spolupráce s FC Slovan Liberec je pro nás o to zajímavější, že se poprvé objevujeme v roli generálního partnera,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings.Fotbaloví fanoušci mohou již nyní vidět značku AAA AUTO na dresech hráčů i LED perimetrech při domácích utkáních. „Věříme, že vývoj pandemie v blízké budoucnosti nadále umožní přítomnost diváků na zápasech FC Slovan Liberec, kde pro ně budeme mít připravenu řadu aktivit,“ doplnila Topolová.
Skupina AURES Holdings působí na trhu již 29 let. Provozuje síť více než čtyř desítek poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,5 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně průměrně 80 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna.