Jaké jsou plány s ženským áčkem? To nám prozradil jednatel společnosti Pavel Pavlů:
„Ženský fotbal je pro nás marketingově velice dobře uchopitelný produkt. Spojuje se nám zde pomyslný trojůhelník spojující liberecký patriotismus, lásku k fotbalu a ženskou krásu.
U nás vnímáme potenciál ženského fotbalu, resp. propagaci napříč týmy v celé republice jako málo využitou. Nechceme v rámci marketingového obsahu pracovat s hráčkami pouze na hřišti, ale hlavně mimo něj. V ženském áčku máme to štěstí, že je zde spousta osobností a to nejen ve sportovní rovině, ale i lidské. Chceme veřejnosti ukázat naše fotbalistky také jako ženy a silné osobnosti.“
Na pohled interní jsme se zeptali šéfa ženského úseku Jiřího Lišky:
„Spojení dívčí akademie a týmů žen s firmou PAVLŮ-Innovation nám dává smysl v tom, že konečně můžeme ukázat progres ženského fotbalu v Libereckém kraji a máme k tomu adekvátního partnera, který umí pracovat. Holky byly v klubu a především i ve fotbalovém prostředí opomíjeny, teď všichni vidí, že se něco děje. Když jsme před dvěma roky začínali s tímto projektem, doufali jsme v rozvoj dívčí kopané na Liberecku a zároveň jsme na sebe chtěli upoutat pozornost v on-line světě. Máme určitou vizi (fotbalovou, marketingovou a obchodní) a snažíme se ji plnit. Chceme na sobě především tvrdě pracovat a dále rozvíjet dívčí a ženský fotbal na Liberecku – k tomu potřebujeme silné partnery, kteří nám pomůžou k úspěchu. Jsme rádi, že díky spolupráci s PAVLŮ-Innovation na nás pozitivně reagují firmy z Libereckého kraje a snaží se nám pomáhat v naší práci.“