FC Slovan Liberec | Fotbalistky Slovanu točí promo spoty
Menu Další Zavřít Zavřít
07.02.2021

Fotbalistky Slovanu točí promo spoty

Mikuláš Borkovec
V návaznosti na téma promo spotů a vzniku dívčí akademie přinášíme rozhovor s JIŘÍM LIŠKOU, ředitelem Akademie žen a dívek FC Slovan Liberec.
Jirko, co bys na úvod řekl o vzniku ženské a dívčí Akademie?

„V nějakém módu už ve Slovanu fungovala dřív, ale chtěli jsme ji ještě víc zkvalitnit. Proto jsme se vloni v létě domluvili na spolupráci s klubem z Krásné Studánky, kde byla velká základna mladých hráček několika kategorií. Ty přešly pod hlavičku Slovanu Liberec a oficiálně tak u nás vznikla Akademie žen a dívek 1. července loňského roku.“

Plní zatím Akademie očekávání, se kterými jste ji ve Slovanu zakládali?

„Určitě se navyšuje hráčská základna, v současné době máme od nejmladší kategorie školička přes žákyně, dorostenky až po béčko a prvoligové áčko žen zhruba sto dvacet hráček. K tomu jsme samozřejmě rozšířili a zkvalitnili trenérské a realizační týmy u všech kategorií, což je strašně důležité, ale nejsme u konce a dva kvalitní trenéry bychom ještě potřebovali, abychom byli úplně v topu. Prvotní cíl se nám tedy splnit povedlo, ale jako ve všech sportech, nehraje se a netrénuje, jen individuálně, a to je obrovský problém pro hráčský růst našich nadějí. Čekáme jako na smilování, až se to zase rozeběhne v normálu. Měli jsme v plánu řadu náborů a dalších akcí, abychom ženský a dívčí fotbal více přiblížili veřejnosti a získávali nové fotbalistky. To se pochopitelně zastavilo a rozjedeme to, až to zase půjde. Chceme, aby fotbaloví Akademie žen a dívek v Liberci měla kvalitní zvuk a jméno.“

Jedním z těchto kroků jsou promo spoty fotbalistek A-týmu Slovanu, které jsou mimochodem velmi zdařilé, jak se zrodil tento nápad?

„Byla to shoda náhod. Podílím se na pořádání Slovan Cupu, turnaje pro kluky a holky kategorie U9, a sháněl jsem někoho, kdo má papíry na dron a mohl by z toho dělat záběry z výšky. A můj kamarád Pavel Pavlů mi řekl, že on tohle provozuje, slovo dalo slovo a už tři roky to takhle natáčíme a mělo to vždy velký ohlas. Tak nás napadlo, že bychom mohli naši Akademii zviditelnit i nějakými promo spoty na sociálních sítích. Tak jsme vymysleli scénář, Pavel Pavlů to zrežíroval, jeho společnost PAVLŮ - Innovation vyrobila a v září jsme předvedli první. Zjistili jsme, že právě tohle má super potenciál, tak jsme vymysleli další dvě videa, ohlasy jsou zase kladné, takže v tom budeme pokračovat. Vidíme v tom velkou možnost ženská a dívčí fotbal popularizovat.“

Jak se na natáčení tvářily samotné fotbalistky?

„No, na začátku byl pro ně ten nápad se spoty trošku šok. Ale domluvili jsme se a vysvětlili si, jaký máme záměr, že formátovat tu Akademii není jen práce vedení, ale všech členů. U prvního videa byly trošku nervózní, ale když pak viděly ten výsledek, tak byly spokojené a další natáčení už byla v pohodě. Bohužel, nejde tam zabrat úplně všechny holky z týmu, ale u dalších spotů se tam postupně budu objevovat všechny, jsou to takové magnety na ty naše diváky.“

🎥 Fotbalistky Slovanu točí promo spoty 🎙 V návaznosti na téma promo spotů a vzniku dívčí akademie přinášíme rozhovor s...

Zveřejnil(a) FC Slovan Liberec - ženy dne Neděle 7. února 2021

Generální partner
Preciosa AAA Auto
Hlavní partneři
Pražská plynárenská T-Mobile Renomia AUTO KP Plus Canis Pivovar Svijany
Další partneři
Niosport Teplárna Liberec
Mediální partneři
Náš region Český rozhlas Liberec